گروه کوهنوردی وتر

کان سیفی
نویسنده : حسینی نسب . مهندس نیکرو - ساعت ۱٠:٤۱ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/٦/۳٠

الهی ، آنچه با نام و یاد تو آغاز شود بی ثمر نیست و آنچه برای تو شکل گیرد فنا پذیر نخواهد بود . پس با نام و یاد مقّدست آغاز  و عاشقانه ترنم ساز می کنیم :

طبق برنامه ی تنظیمی انجمن کوهنوردان چرداول که در روزهای پنج شنبه و جمعه 28 و29 شهریور 92 صعود به قله 3050 متری کان صیفی در کبیر کوه داشتند. بر اساس هماهنگی بعمل آمده تیم چهار نفره ای از انجمن کوهنوردی ایلام ( باقر رحمانی،علی عسکر رشیدیان،تیمور میرابی زاده و سیدسعیدحسینی نسب) همراه انجمن  کوهنوردی شهرستان چرداول عازم منطقه چنار باشی شده و راس ساعت 17 به طرف چشمه پونه (پینه) از مسیر دره حرکت نموده و راس ساعت 20 کمپ را در کنار چشمه دایر نموده و شب را در هوای سرد پاییزی به صبح رساندیم.

پس از برگزاری نمازوصرف صبحانه راس ساعت 7 صبح بطرف قله حرکت نمودیم ، قابل ذکر است که این مسیر تند و فنی است و نیاز به آمادگی های لازم وامکانات کافی دارد.

راس ساعت نه ونیم صبح گروه تواتستند قله را فتح کنند و پس از حدود 1 ساعت استراحت و عکس برداری راس ساعت نه و نیم بطرف کمپ حرکت نموده و بعد از پشت سر گذاشتن مسیر .... ساعت دوازده ونیم به محل استراحتگاه (کمپ) رسیدیم که پس از صرف نهار و خواندن نماز ظهر و عصرساعت چهارده ونیم بطرف محل استقرار مینی بوس به راه افتادیم که ساعت 17 سوار ماشین شده وبا لطف و عنایت خداوند بخشنده و مهربان بطرف منزل حرکت نمودیم.