ارتفاعات مانشت

با استعانت از خداوند بزرگ

در مورخه 92/01/23 روز جمعه راس ساعت 7 بامداد اعضای گروه بطرف ارتفاعات مانشت حرکت که ضمن قرائت دعای ندبه در مسیر از سربالایی نسبتا تند متصل به بلندی مانشت معروف به (یال خر) بالا رفته و سپس در منطقه معروف به (سه پلی) در کنار چاه های آب مشرف به کارخانه سیمان فرود آمده و صبحانه را میل نمودن. پس بطرف چاه های دوقوله به را افتادیم که در مسیر مناظر زیبایی خود نمایی میکردن، بعد از صرف نهار و خواندن نماز در دوقوله بطرف ارتفاعات شهرستان ایوان براه افتاده و در ساعت 7 عصر در شهر ایوان فرود آمدیم. با هماهنگی که از قبل با مینی بوس شده بود ساعت 7.45 به ایلام رسیدیم . وهمگی برای این سلامتی حمد وثنای خداوند را بجایی آوردیم.

خسته نباشید

محمد.ر

خوش به حالت تیکه سنگ که نداری دل تنگ- حسودیم میشه به تو بی صدایی و یه رنگ... شوخی بود به حالتون غبطه خوردم. خوش به حالتون و خوش به حال ما واسه داشتن دوستانی با نشاط مثل شما. برای لحظاتی که به عکس ها خیره شدم خیلی انرژی گرفتم. با حال بودن.

ﺭﺿﺎ ﻧﻴﻜﺮﻭ

اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﻛﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﭘﺎﻳﺪاﺭ ﻭاﺳﺘﻮاﺭ ﺑﻮﺩﻩ و ﺷﺎﻫﺪ ﺻﻌﻮﺩ ﭘﺮ اﻓﺘﺨﺎﺭﺷﻤﺎ ﺩﻻﻭﺭاﻥ ﺑﺎﺷﻴﻢ ﺑﻪ اﻣﻴﺪ ﻓﺘﺢ ﻗﻠﻪ اﻭﺭﺳﺖ